Abimde dxracer'ın en iyi modeli vardı fakat her ne kadar çok iyi gibi bir izlenim yaratılsa da belli bir süre sonra o kadar rahat gelmemeye başladığını söylüyor.
Satıp herman miller aeron aldı. Sıfırları pahalı ama bazı mobilya mağazalarında ikinci elleri var. (Sıfırları 15 bin, ikinci elleri 2400 lira civarında) YKB'nin tüm personelinde bu sandalyeler vardı. Koç grubu YKB'yi satın alınca hepsini toplattı. (Ekşi'de başka başka hikayeleri mevcut ) Yemeksepeti ve Sahibinden'de canlı destekten üst düzey yöneticilere kadar herkese bu sandalye tahsis edildi çünkü piyasadaki en iyisi bu. Herhalde yakın zamanda iyi bir iş yeri battı/şirketi kapatma kararı alınca sahibinden'de bir mobilya firması ilan açmış: https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...77719141/detay