AA'da fotoğraflar ayrı satılıyor diye duydum. Ben de merak ediyorum. Haberleri nasıl çekiyorsunuz? Kopyala yapıştır mı? Bot mu kullanıyorsunuz ajans'dan?
Sene başında IHA'yı aramıştım, ulusal haber Min 3 aylık peşin aylık 1000₺ gibi şey demişlerdi.
Bu arada Adsense ajans içeriğine reklam vermediğini söylüyor. Değiştirmek gerekiyor haberleri. Aksi halde kopya içerik olarak kabul ediyor.
Standart fiyatlar yok anladığım kadarıyla. Site adını istiyorlar ve ciddiyetine göre fiyat veriyorlar. Pazarlık ve site potansiyeli belirliyor sanırım. Anlaşmadan sonra ciddi zam yapıldığı haberleri de var.
Bu arada düşünen varsa ajans paketi olmadan bot içerikle haber yapmak film sitesi açmak gibi çok riskli. Telif hakkından başınız ağıracaktır. Sildim kapadım diye bişey de yok. Site arşiviniz kaydediliyor web archive'de.
Tecrübesi olanlar paylaşabilirse muazzam olur. Sırf meraktan 1 aylık alayım diyorum ama pahalı. 1 aylık da satan var mı bilmiyorum.