AA ile başımdan şöyle bir şey geçti; parayı ilk başta ödedim başlattım aboneliği aylık mıydı yıllık mı tam hatırlamıyorum. Sonra 2 ay sonra haber işi sarmadı beni pek bıraktım. Sonrasında ise 3 sene hiç bana dönüp para ödemiyorsunuz fatura işliyor diye bir kez bile dönüş yapmayıp 3 senenin sonunda benden 3 senelik abonelik ücretini *********** gibi tahsil eden saçma sapan bir ajans. Helal etmiyorum tabiki. En ufak bir hatırlatma vs. maili bile atmadan 3 sene yılan gibi beklemişler ve sürekli yenilemişler, ücret alınmayınca iletişime geçme falan yok. Uzak durun. En iyisi benim için DHA. Fakat AA kadar kapsamlı değil.