Geçmiş olsun hocam. Mahkeme sonucunuza göre bilirkişi bilmediğiyle kalmış. Sizi ve mahkemeyi de oyalamış resmen.
Liyakatın anlamını öğrendiğimiz ve uyguladığımız gün, 1 değil 2 seviye birden yükseleceğimize inanıyorum.