Her hesap için aynıdır bu aslında. Yurt dışı hesaba da türk kart girerseniz provizyon ister. Türk hesaba da yabancı kart girerseniz gene ister.
hocam peki zararı var mı? türk hesaba yurtdışı kart kullanmanın? 150 alırken sorun olur mu? yani kısıtlama veya checkpoint hatası gibi?