controlsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
revolut nasıl açtınız acaba
normal de denedim business de ama yurtdışında oturduğuma dair tapu tarzı bir şey istedi hep
Hocam isvec vatandasiyim orda ikametimde var oyle actim