Arkadaşlar merhaba kimlikte yaşım 17 yazıyor, küçük yaşta doğum belgem olmadığı için 1 sene geç yazmışlar yurt dışında çalışabilir miyim? bildiğim kadarı ile Türkiye'de bu yaş 16 ama yurt dışını bilmiyorum.