Öncelikler hayırlı olsun ,ben 2 hafta önce aldım ehliyeti , atmle uğraşmak istemiyorsanız mobil bankacılıktan ödeme yapın ( B sınıfı ehliyetiçin 988,70 tl).Ben sadece 1 adet vesikalık alıp götürdüm her şey siteme kayıtlı.
Nufus müdürlüğüne gitmeden mutlaka randevu almak zorundasınız .E nabızdan sağlık raporunun sisteme aktarıldıgına bakın bende görülmediği için tekrar hasteneye gidip sisteme aktarmasını istemiştim.
Randevu saatinde gidin parmak iz vs alacaklar geçici bir sürücü belgesi verecekler .Ehliyeniz ortalama hafta içinde size gönderilecek.