Merhaba
Ehliyet için tüm sınavlardan geçtim dosyamı aldım.
Şimdi parasını yatırıp nüfus müdürlüğünden randevu almam lazım.
Parayı atm den mi yatıracağım? Web sitesi falan var mı ödeme için.
Ödemeyi yaptıktan sonra ne yapacağım
Konu hakkında yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
Saygılarımla