ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tarz çalışan bir monitör ihtiyacım var bir iş için hatta windows 95 eski kasalardan gerekli birde, monitör isimi görürdü en azından hayırlısı diyelim
Bende var sanırım mesela ne kadar vereceksiniz