Tam kız arkadaşımdan bahsedecek olursam dengesiz olması bazen güzel bazen değil. Bir şey harika giderken bi anda hevesi kaçıp üzülebiliyor tamamen mod değişiyor ilk başlarda anlam veremesemde sonradan alıştım ve alttan alarak bu sorunu çözdük. Baktım yön ise sabit bir insandansa farklı bir insan her an her duyguyu yaşatabiliyor benim hoşuma gidiyor açıkcası bu durum 6 senedir beraberiz