Site kurmak saçmalık olur, site işleri artık bitti. kimse siteye girip'de kendine arkadaş aramıyor.. devir mobil devri.. ama yine de siz bilirsiniz.
Sistemden nasıl bir kazanç elde etmeyi düşünüyorsunuz? Sektör hakkında hiç bilgim yok. Sadece meraktan soruyorum. VIP üyelik sistemiyle falan mı kazanç elde ediliyor?
(Yatırım olarak harcamayı düşündüğünüz meblağı görünce sormak istedim)
Ucretli Uyelik olacak kesinlikle ucretsiz degil