Site kurmak saçmalık olur, site işleri artık bitti. kimse siteye girip'de kendine arkadaş aramıyor.. devir mobil devri.. ama yine de siz bilirsiniz.
Eyvallah hocam gorusunuz icin...
ama sitemizde mobile uyumlu olacak arkadaslik siteleri her zaman is yapmistir para kazandiracakmi diye dusunmuyorum bile 100 milyonlarca aranan isimede sabibiz belki ulkemizde o sekilde gorunebilir ama global anlamda insanlar dating sitelerine inanilmaz ragbet var onumuzdeki donemlerdede artacaktir diye dusunuyorum benim burada sormak istedigim Sunu yapsan iyi olur veya bunu yapma vesaire daha once arkadaslik sitesi yonetmis olan olabilir vesaire ...