gerçekten bankadan gelmiş olabilirler önce bankayla görüşün sonra eğer bankadan değilse karakola gidip elinde mutlaka tutanak tarzı resmi bir belge olması gerekiyor aksi halde ileride oluşacak herşeyden sorumlu olacaktır.

ki bana kalırsa kimliğimi kaybettim deyip kimliğini bile yenilemesi avantajdır.