volkanki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman isimtescil'e yazmalı mıyım? Keza gerçekten sitemdeki her şey aynı kalmış ve gün sıfırlanmamış
Anladığım, alan adı firmada kalmış, firma da öylece bırakmış veya birisi almış sitenizi devam ettiriyor. Ben olsam bir sorardım, "alan adını geri almak istiyorum" derdim, belki almak için şartları ve neler olduğunu söylerler. Alan adını alamadım diyelim, "benim kurduğum site devam ettirilmemeli" derdim, NS adreslerini değiştirmelerini, park sayfası falan koymalarını isterdim. Alan adı firmada değil başkasındaysa ne yapılır bilemiyorum, birisi alan adını aldığı gibi siteyi de sahiplenmiş, yeni sahibi ile temas kurabilirsiniz..