Bir domainim vardı konular hali hazırda içerisinde vs. lakin biraz süre bazı sorunlar dolayısıyla ben domaini reglemeyi unuttum tabii ki bu süre biraz uzun olunca, yenilenmiş ama düşmeden yenilenmiş, Kontrol ediyor "İSİM TESCİLDE KAYITLI" yazıyordu.
Bende süreyi uzat seçeneğine bakmak istedim acaba diyerek ne yazık ki açılmıyor ama domain başkasında olmasına ragmen benim DNSleri vs. kullanıyor ve aktif yani site bende ama domain başkasında.. 3 ay gibi bir süresi kaldığını biliyorum ve 4 senelik domainimdi başkası almış ama sıfırlanmamış vs. bunu nasıl yapıyorlar yani domainin süresi bitince yeniden ben alabilir miyim ?
Keza bir başka domainim düşmüştü şimdi sıfırlandı 1 yıllık olarak gözüküyor.