Binlerce yıllık dünya tarihini bilimsel bir şekilde araştırıp en yararlı işleri ateistlerin yaptığı sonucuna varmanız gerçekten tebrik (!) edilesi bir durum 😊
Binlerce yıllık insanlık tarihini kastetmedim. Ateist dediğiniz zaten yeni bir şey. Eski yunan ve öncesi çok tanrılıydı. Sonrasında da tek tanrı çıktı. Ancak insanlar Darwin ile canlılığın sebebi üzerinde başka bir yol olabileceğini gördü. Sonrasında uzay, kozmoz vb.. çalışmalarla gerçekte olanın kutsal kitaplarda yazılanlardan farklı olduğunu gördü.