kpsshaberlerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o durağın yerı de yanlış aslında.

bir ara bende alacağım ceza kocanı sadece makas atanlara geçireceğim trafikte en uyuz olduğum durum
Hocam hiç sorma ya 20 metrede bir durak var ve o kadar saçma ki yerleri. Her yer belediye otobüsü şehir içinde araç kullanmak zulüm.