MassiveTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elimde 3 adet 1 GB DDR2 ram var. 2'si 800 Mhz 1 GB, 1'i 667 Mhz 1 GB. Çalışıyor mu bilemem deneyecek anakartım yok maalesef.
w3bmstr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kingston 2 GB DDR2 667 MHZ Masaüstü Pc Ram 2 adet var
Kingston 1 GB DDR2 667 MHZ Masaüstü Pc Ram 2 adet var
isterseniz görüşelim
aklınızdaki fiyatları iletirmisiniz