@ByKara; sağolun hocam en tatmin edici bilgiyi siz verdiniz. O durağı oraya koyan hangi akla koydu acaba neyse denizlide her 20 metrede bir durak var belediye otobüsleri trafiğin içine ediyor. Acaba sağa dönmesem yine ceza yer miydim