AmazingMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, fatura kesmeyen maalesef çok. Ama belki 1 sene sonra, belki 4 sene sonra hepsini Vergi Dairesi çağırır. O zaman hayatlarının şokunu yaşayacaklar. Bir çoğuda Kıbrıs'da kuruyor şirketini.

Ayrıca pos firmaları mail adresinize fatura göndermez. Gelen mail ödeme detaylarını içeren bir maildir ve herhangi bir geçerliliği yoktur. Fatura yerinede geçmez, gider olarakta gösterilemez.
Sanal pos konusunda bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.

Faturayı 1k instagram takipci olarak mı kesiyorsunuz?