Abi arkadaş sistem önerisi istemiş, üstüne yetmemiş kar-zarar ile ilgilenmiyorum sistem önerisi lazım demiş.
Üzerine gelip kar edemezsin, elektrik bedava değilse uğraşma, iyi araştır gibi şeyler yazmışsınız. Allah akıl fikir versin.
Boşverin hocam

Önemli değil alıştım ben konu dışı mesajlara