hasip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akvaryumun belirli kuralları vardır, akvaryum içersinde zararlı olduğu kadar yararlı bakterilerde vardır onların çoğalması gerekiyor. Su hazırlayıcılar dahil olmak üzere bu süreci hızlandırabilirsiniz. Su soğukluğu konusunda yanlış hatırlamıyorsam lepistesler için 20 derece altına düşmemek 25 derece üzerine çıkmamak gerekiyor...
ısıtıcı mı almak gerek ?