Merhabalar son günlerde bilgisayarım geç açılmaya başladığı için yani uzun bir süre yükleme kısmında kalıyor bu yüzden format atmak istedim usb ile format atmak için takıyorum bilgisayara boot managerdan usb yi seçiyorum noktalı yükleme sembolü geliyor ama ordan sonrasına geçmiyor 1-2 saat bekledim hep aynı noktalar sürekli dönüyor ama kuruluma geçemiyorum sorun nedir acaba yardımcı olur musunuz?
Sistem
MSI B450 GAMİNG PLUS MAX ANAKART
MSI RX590 EKRAN KARTI
RYZEN 5 3600 İŞLEMCİ
İmajı EFI olarak yazmalısınız, sonra da Boot Manager'dan EFI- Flash olanı seçmelisiniz.