valla normal spottaki alım satım bölümünden aldım. usdt ile alınca hem alıyordu bunu almadı. market dediğin yer zaten burası değil mi? baya bi kar kaçırdım 1 günde bu emir yüzünden
sampiyonbjk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
btc artıyro hocam dünden beri 16.400 usd oldu keşke market emrinden alsaydınız karda olacaktınız