Diyetisyen bir tanıdığım D vitamini için dikkatli ve kontrollü alınmasını söylemişti hocam fazlası karaciğerde toksik birikmeye sebep oluyormuş tok karnına daha iyi olduğunu belirtmişti son olarak mutlaka takviyesi yapılmalı
Doğru bilgi +++
Hormon ve biyokimya testi yaptırıp sonuçları doktor incelemeden alınmamalı.