Uzun uzun yazmak yaptığının kişinin yaptığının doğru olduğunu burda bağırmak ama bunu direkt
bilgi@sakarya.edu.tr yada ilgili telefonla kuruma bildirse daha iyi olur demek benim istediğim ama sizin lütfen kişisel algılamayın diğerlerinde anlamadığı Türk bir sitenin pentest , zafiyet taraması yapması için o kurum kuruluş yada site sahibinden izin alması gerekir .
Bu izni almadı tamam onada tamamım ama burada , böyle büyük bir platformda kişilere sunmak , başlıkta açığı bulundu demek ve görsel ekleyerek ; kaynağın nerede olduğu , hangi satırlarda gözüktüğünü ws yapması YASAK
YASAK
https://www.bilisimdergisi.org.tr/ya...azilimlar.html
Okuyunuz benim anlatacaklarım bu kadardı hocam buraya da makale bırakıyorum seo uyumlu okursunuz...
Ya seninle aynı metni okumadık ya da ikimizden birinde idrak sorunu var. Bende de olabilir bu sorun. Bu konuda iddialı değilim.
Ortada bir penetrasyon testi yok. Neredeyse tüm tarayıcılardan ulaşılabilecek bilgiler var.
Ha ben olsam forumda paylaşır mıyım? Umrumda olmaz