Konuya hakimim merak etme sayın
@SeripoSoft;
Ama sanırsam siz hakim değilsiniz biraz aydınlatıyım mı ?
@BigSEO; bile bile yapmak ve bunu burda marifetmiş gibi sergileyip kod satırına kadar göstermek , biraz sanki reva değil be hocam..
Hani bilgili bir kişinin yapıcağı bir iş değil , hani cezası olduğu yada şikayet edildiğinde uzuyacak bir konu ama siz sadece klavye başında tutuklasınlar diyorsunuz...
Yazık
Kod satırı dediğin Ctrl+U yapınca herkes görüyor. Ben konuya çok iyi hakimim yakinen tanıyanlar bilir bu konuda içiniz rahat olsun.