Merhaba arkadaşlar, Onesignal sanırım yeni dönemde ücretsiz abonelikler de güncellemeye gidecek. Ücretsiz planda 10.000 sınırı geliyor. Şuan benim 19k yakın abonem var. Büyük ihtimalle yeni güncelleme sonrası abonelerimin tümüne bildirim gitmeyecek (şuan bile hepsine bildirim gitmiyor). Bu yüzden mevcut abonelerime hala bildirim gönderebiliyorken, Onesignal alternatifi site arıyorum. Kullandığınız tavsiye edeceğiniz siteler varsa iletirseniz sevinirim. Şimdiden teşekkürler.