Eğer kilidi doğru girdiğiniz halde açılmıyorsa telefonu kapatıp recovery mode'a alıp wipe dalvik cache yapın ve restart edin. Açıldığında kabul edecektir. Fakat sakın Wipe factory data yapmayın, tüm verilerinizi siler. "Wipe Dalvik Cache" olanı seçmelisiniz, diğerini değil.