İlk yıllar için çok şeyden feragat etmen gerekiyor, belki 1 yıl belki 3 belki 5 yıl ama bir süre sonra kazanıyorsun. 2018 yılında Youtube atıldım, 2020 yılına geldik. İlk 2 yıl boyunca bir kuruş bile kazanamazken şu son 7-8 aydır 300-400 TL artarak ilerleyen bir aylık gelirim ortaya çıktı. Aynı şey instagram için de geçerli. Emek verdiğiniz taktirde beceremeyeceğiniz bir şey yok ama her zaman insan kendini geliştirmeye bakmalı. Buralarda da görüyorum adam bir tasarım yapıyor, onun üstüne sözler yazıp paylaşıyor, hep aynı şey.