Müsaadenizle konuya ben de dahil olayım.
Şu an IHS Telekom'un Linux Profesyonel paketini kullanıyorum. Ben de Netinternet'e geçmeyi planlıyordum. Sunucu değil hosting almayı düşünüyorum, sitelerimden biri 200-300 (ara sıra 700 civarına çıktığı oluyor) diğeri 1000 civarı günlük hit alıyor.
Sizce doğru karar mı olur?