- Ülkedeki ilk vaka açıklandığı gün maskemi takmaya başladım
- Cerrahi değil, bana daha çok güven veren EN149 olan ve ventilli maskelerden kullanıyorum
- Dışarıda 1 dakika da geçirsem, 1 saat te geçirsem eve dönüşümde hiç bir yere dokunmadan, dirseklere kadar bolca sabunluyorum. Arkasından dezenfektan kullanıyorum üzerine
- Sosyal hayatımı minimuma indirdim, mekanlara mecbur olmadıkça gitmemeye çalışıyorum ve spor salonunu bıraktım
- Sigara dumanından hem iç mekanda, hem dışarıda çılgınlar gibi uzak duruyorum
- Toplu taşımada maskemi ne olursa olsun bir an bile indirmiyorum
- Maskemi dirsekte taşımıyorum, burnuma indirmiyorum