Bisiklet üstünden inmeyenlere selam olsun o halde

Bisiklet üzerinde maske takmak zorunlu değil fakat ben yine de performansımı etkilemeyecek şekilde insanların yoğunlaştığı bisiklet alanlarında maskemi takıyorum.. Bir kafeye oturmak zorunda kaldığımda ki mümkün mertebe bunu yapmamaya özen gösteriyorum. Plastik bardak vb türevlerin kullanıldığı mekanlara yöneliyorum. Korona yüzünden hayatımızda birçok değişiklik oldu fakat korona sayesinde doğaya, özümüze döndük. Artık çimlerin üzerinde oturarak, doğada zaman geçirerek, evden hazırladığımız ürünleri dışarıda tüketerek biz "biz" olduk diyebilirim..