Garip gelecek belki hatta şaka gelecek bazılarına ama

Mart ayında çinden gelen arkadaşlarım ile görüştüm.
Coronanın en yoğun zamanında insanlarla iç içe dolandım hiç dezenfektan kullanmadım hayatımda elime dahi sürmedim 1 maskeyi 1 ay kullanıyorum çünkü sürekli maske almayı sevmiyorum arabaya atıyorum onu kullanıp kullanıp duruyorum
Sosyal mesafe deseniz hak getire gitmediğim festival gitmediğim etkinlik aklmadı bayramda 1000 1500 kişilik etkinliklerdeydim
Coronadan bu yana rahat 10 defa farklı şehirleri gittim geldim
Hemen hemen her gün ortaköy bebek tarafındayım sürekli dışardayım
Ellerimi dahi coğu zaman dalgınlıkla eve geldiğimde yıkamadım
Sokağa çıkma yasaklarında bile sokaktaydım fıldır fıldır gezdim ( izinim vardı )
Arkadaşımın annesi babası corona oldu hastaneye götürdük beraber
Corona da karanti sürecinde 7. günde olan arkadaşımla görüştüm sonra görüştüğüm beraber yemek vs. yedik hatta bana " kanka mermiye kafa atıyorsun manyakmısın dedi "

Arkadaş tık yok ne corona oldum ne bir şey bulaşmadı büyük konuşmam istemem ama sanırım bana işlemiyor çok garip bir olay benim aksime nerede korkan tedirgin olan arkadaşım varsa hepsi corona oldu ben anlamıyorum belki de ilacı boşa uzakta arıyorlar formülü bendedir