15 marttan beri evdeyiz. Ailede kimse dışarı çıkmıyor. Çıkarsak elimizi biryere fazla vurmuyoruz. Odemeleri kartla yapiyoruz. Kart olmazsa para ustunu alirsam direk cuzdana atiyorum ve cuzdani en az 2 gun dokunmuyorum. Eve gelince telefon ve ellerimizi kolonyaliyoruz. Ellerimizi yıkıyoruz mutlaka. Maskesiz dışarı çıkmıyoruz. Kimseyle temas etmiyoruz. Dışarda giydiğimiz elbiseleri de eve gelince hemen balkona çıkarırız. Dısardan aldigimiz seyleri ya balkonda 1 gun bekletiriz ya da hemen camasir suyuyla (ambalajliysa) yikar oyle koyariz dolaba falan. Bakalım nereye kadar koruyacağız kendimizi.