Yaklaşık 50 kişilik bir işyerinde çalışıyorum. İşim gereği neredeyse hepsi ile temasta bulunuyorum. Daha geçen hafta 4. vaka çıktı işyerimizden. Diğer 3 vakada olduğu gibi hepsiyle yakın temasta bulundum.
Bizim işyerinde son 1 ay öncesine kadar hiç vaka yoktu, ne olduysa bir anda oldu. Normalde maske takamazdım ama ben de mecburen maske takmaya son 1 ayda başladım. Henüz bende bir belirti çıkmadı. Çok garip...
İşyerinde hiçbir önlem alınmıyor hala. Sürekli ellerimi yıkıyorum yüzüme hiç dokunmamaya çalışıyorum, benim önlemlerim şimdilik bu kadar...