savcılığa gidiyorsun gönderdiğin iban üzerinden adamın annesinin kızlık soyadına kadar çıkarıyorlar ardından da şikayetçi oluyorsun. Belki 300₺ gitti ve 1000₺ harcayacaksın bu iş için ancak bunu yapanlar yaptıklarının yanına kâr kalmadığını öğrenecek. Seve seve.
yanina kalmamasi lazim dogru