vavse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba geçmiş olsun işlemi r 10 dışındamı yaptınız ?
r10dan görüp yaptim hocam kenidis şikayet konusu açilip yeniçeri tarafindan banlanmiş