Kafamın içinde sürekli "El - Surat" diye bir uyarı var. Bunu asla aklımdan çıkarmıyorum. Neredeyse kimseyle temas halinde değilim. Maskeyi asla çıkarmıyorum. Bundan kaçış yok diyenlerin tek haklı tarafı, eğer bu işin tedavisi ve aşısı imkansız olsaydı evet doğru söylüyor olurlardı, fakat bu işten kaçış var. Hastalık oranları azaltarak ve daha geniş bir süreye yayarak, hastanelerin yoğun servislerin daha az yoğunlukta çalışmasını sağlayıp, aşının piyasaya çıkma süresine kadar elimizden geldiğince az insana virüsü taşıyarak kaçış yolunu sağlayabiliriz.