Valla hocam gelecek olunca bi şekilde geliyor. Babam aşırı dikkat eden bir insandı. Sabah akşam gargara yapar, bitkilerin buharını solur, temizliğe çok dikkat ederdi. Beslenmesine de aynı şekilde. Pazar günü hafif bel ağrısı diye gitti acile, pozitif çıktı. Şimdi ailenin neredeyse hepsi pozitif. Tabi ki tedbir almak çok önemli, çok dikkatli, titiz olmak gerekiyor. Ama bi noktadan sonra yapacak bir şey yok.