Güzel konu.

Sürekli maske takıyorum.
Çay, kahve içmeye mekanlara oturuyorum ama aşırı kalabalık yerlere oturmuyorum.
Cebimde kolonya taşıyorum.
Toplu taşıma kullanmıyorum.
Oturduğum yeri,masayı dezenfekte ediyorum.
Spor salonuna sabah erken saatlerde gidiyorum.
Eve geldiğimde kıyafetlerimi çıkarıp evin en uzak köşesinde tutuyorum. Eğer çok sağa sola gidip oturduysam direk makineye atıyorum.
Bir kaç kere hastaneye gitmem gerekti. Çift kat maske taktım, eve gelir gelmez kıyafetlerimi kapıda çıkarıp duşa girdim. Hastaneye gidenlerin çok titiz olmaları gerekiyor.
Herhangi bir yere dokunduktan sonra elimi yüzüme sürmüyorum. Eğer telefonuma falan sürersem telefonumu kolonyayla dezenfekte ediyorum.