Valla İstanbul İstoç'ta çalışıyorum. ilk zamanlar neredeyse hiç maske takmıyordum.
Aynı zamanda spor salonuna gidiyorum.
Normalmiş gibi hayatıma devam ediyorum. Nasıl hala bulaşmadı ben de hayretler içersindeyim.
Şimdilerde ise maskesiz çalışmıyorum. Spor salonu dışında sadece açık havada oturabileceğim gezilere çıkıyorum ve toplu taşıma kullanmıyorum
Edit: en önemlisi temizlik. Temizliğime çok dikkat ediyorum her yarım saatte bir, her canım sıok
Belki bulaştı ve atlattık hiç birşey anlamadan ? Allah göstermesin yinede herkese şifa diliyorum.