Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam temizlik ve ortama dikkat etmek önemli. Valide beri covid servisinde sorumlu hekim en başından beri, çok şükür testleri hep negatif çıktı.
Sanırım iş düşmanını çok daha yakın tutacaksın da bitiyor. Ben de anestezi teknikeriyim. Salgın süreci boyunca İstanbul'un göbeğinde görev yapmaktayım. Ancak tüm rutin testlerim negatif çıktı. Tabi profesyonel koruyucu ekipmanlar ile görev yapmaktayım.