patronun 96 doğumlu oğlu var, geçen araba alsak baba dedi, 980 bine audi coupe araç aldılar sıfır.
18 yaşındaki oğluda araba banada alsak artık öğrendim dedi, renault clio aldılar sıfır.
bende 90 doğumluyum evim kira 7 aylık bebeğim var, geçinmeye çalışıyorum 2.400 TL ile,
Şanslı doğulur, şanslı olunmaz yani.
Not: cevabım konu başlığınıza konu içeriğini okumadım