sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mahalleye sokağa has bi durum olabilir. Malum istanbul burası. Köstebek gibi kazıyorlar doymadılar koparmaya yamalamaya.
Müşteri hizmetleri de içler acısı. Modemın antenini sök yeniden takın deyince, tüm umudum tükendi zaten. İinternetin olmayışının, modem anteni ile alakası ne onu çözmeye çalışıyorum Yorumunuz için teşekkürler, saygılar.