Aelumare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet dediklerinize katılıyorum ve emeğinize de saygı duyuyorum hocam fakat bu devirde elektronik bir servise para ödemiyorsanız müşteri adamın ta kendisi olabiliyor malum . O yüzden biz sıradan insanlar olarak bu tür servislere temkinlik yaklaşmak bence doğaldır. Sunucu meselesine gelirsek de sunucular üzerinden yönlendirmeden de veriler elde edilebilir diye düşünüyorum hocam
Teşekkür ederim efendim.
Web sitemde yer alan reklamlar zaten kazanç sağlıyor.

Ben, kendim bağış talep etmiyorum veya bir şey satmıyorum. Ayriyeten Instagram Aero ve benzeri uygulamalarımın bazı özellikleri gibi, içinde yer alan bazı özellikler ise sadece bağış yoluyla kullanılabiliyor. Herhangi bir hayır kurumuna (Mehmetçik, Kızılay, TEMA VAKFI ve benzeri gibi) minimum 700₺ ve üzeri bağış yapıp, dekontu bana gönderdiğinizde bazı premium araçlara erişebiliyorsunuz. Uygulama içindeki satış döngüsü bununla sınırlıdır.

Bunun dışında, veriler online ortam haricinde nasıl elde edilir bilmiyorum. En basitinden mesajları kopyalama yoluna gitsek, bu mesajları bi .json dosyasına toplasak, bunu elde edebilmek için online bir ortam gerekecektir. Mesajlar bir kenara, bu kadar kullanıcının medya öğelerini almak için sağlam sunucu yönetimi ve sağlam sunucular gerekmektedir.