Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
.NET çift dil bir sitem var. İngilizce tarayıcıya sahip olanlara İngilizce Türkçe tarayıcıya sahip olanlara Türkçe sayfamı göstermek istiyorum. Bu konuda nasıl bir yol izlemeliyim veya bu konuda yardım alabileceğim arkadaşlar ücretli/ücretsiz benimle iletişime geçebilir misiniz?