mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden öyle oluyor hocam, anlamadım?
Sistemler dolar üzeri olduğu için Hocam. Birde düşüşler çok yoğun tüm Platformlarda. Site farketmiyor. Hepsi aynı