Benim tek tavsiyem bırak wordpress öğren, hatta git wix öğren, eğer yurtiçi iş yapacaksan senin aylarını verip, sabahlara kadar kod yazarak yapacağın işten alacağın paranın 3 katına adamlar wordpress kurup bedava tema yükleyip 3 tane eklenti kurup satıyor.
Bunu kafana yaz, ilerde geri dönüp bakarsın.
haklı olabilirsiniz. ancak front-end tarafında bir bilgi birikimi var. bunun boşa gitmesini istemiyorum. bir konudaki eksikleri tamamlamak yeni şeyler öğrenmekten daha kolaydır.